Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
 Dokument bez tytułu
Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

 

terraexim

agrotechnik

larwicyd

cenyrolnicze

 zuromin


polnet

ROSJA ZAINTERESOWANA EKSPORTEM KIEŁBAS DO CHIN I JAPONII

Przedsiębiorcy z rosyjskiej branży mięsnej na Dalekim Wschodnie szukają możliwości eksportu kiełbas oraz innych przetworów do Japonii, Korei Południowej oraz Japonii. Uruchomienie handlu przyniosłoby korzyści firmom, które od wielu lat odczuwają spadki zysków. Otwarcie eksportu nadal jest jednak wstrzymywane przez brak odpowiednich świadectw. Negocjacje w tej sprawie prowadzone są z kooperantami w Korei Południowej, Chinach oraz w Japonii, natomiast wszystko zatrzymuje się na poziomie odpowiedniego porozumienia międzyrządowego, dopuszczającego rosyjskie firmy do tych rynków. Priorytetem dla Rosjan są Chiny, które pozostają zainteresowane znacznym przywozem tego typu produktów. Tym niemniej prace nad otwarciem rynku chińskiego dla produktów mięsnych z Rosji trwają od kilku lat. Pomimo, iż doczekano się już tego porozumienia, nadal są problemy z uzyskaniem akredytacji niektórych rosyjskich firm w Chinach. Być może Chiny boją się po prostu tanich, dumpingowych produktów mięsnych sprowadzanych z Rosji, gdyż obecnie ceny mięsa na rynku rosyjskim są niższe niż w Państwie Środka. Tymczasem rosyjskie firmy na Dalekim Wschodzie są dobrze przygotowane do prowadzenia biznesu. W ciągu ostatnich lat unowocześniły produkcję, dokonując zakupu nowoczesnego sprzętu oraz zredukowały koszty, inwestując we własne farmy. Wszystkie te wysiłki mają zapewnić im prowadzenie działalności w możliwie najefektywniejszy i najstabilniejszy sposób.

Źródło: FAMMU/FAPA na podst.: globalmeatnews.com z dn. 1.08.16

Bieżący numer

Sklepik internetowy